Re: LCD 20" - NEC

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 23:52:03 MET

PaPi <zi@zi.com> wrote:

> W domu mam 20 NECa - 2070NX w pracy 19 - 1970NX tyle tylko, ze czesciej
> projektuje w domu niz w "pracy" :-)

Tak właśnie czytam opinie w sieci - dość trudno znaleźć cokolwiek, ale jak
już coś jest o 2080UXi, to bardzo pozytywnie.

Alternatywą jest Sony S205KB - znalazłem tylko jedną opinię na jakiejś
stronie z 'reviewsami', średnio pochlebną.

No i 19-calowy Sony HX95S, który jest śliczny, jeśli chodzi o design (używam
podobnego 17" HX75S), ale niestety 1280x1024, więc chyba odpadnie.

Ten NEC za to jest strasznie 'klocowaty', na jakimś takim wielkim wielkim
zawiasie z tyłu.

P.