Re: Wasz sposob na cisze

Autor: PaPi <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 11:05:32 MET

> Po to właśnie kupiłem Tagana U01 żeby go nie było słychać w nocy o
> północy.
> I go nie słychać z odległości powyżej 20 cm.

Czy znacznie rozni sie poziom halasu emitowanego przez Tagana 330W U01 od
modelu 420W jaki mialem ?
Bo ten 420 byl podobnie "nieslyszalny" jak topower (czyli papierowy halas na
poziomie 20-21dB).
Moze cos z moim sluchem nie tak, ale ja slysze ten zasilacz w nocy gdy
wszystko jest powylaczane. Chociaz mi przeszkadza w nocy cykajacy budzik...

> A chłodzenie wody odbywało się w jaki sposób?
> Pompy również nie było słychać?

Pompa i zbiornil wody (nie bylo radiatora) znajdowaly sie w odleglej o kilka
metrow szafce jaka byla zaladowana od frontu ubraniami.
Jak pewno wiesz CPC chlodzilo sie poprzez rozlozenie rurek z ciecza
chlodzaca i duzy rezerwuar z woda.
Calosc byla absolutnie nieslyszalna.
Teraz powoli "dojrzewam" do zamkniecia komputera w tej samej szafce i
podlaczenia wszystkiego przedluzaczami tylko czy sa przedluzacze dla kabla
DVI ?

Pozdrawiam
PaPi