Re: bateria w notku

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 11:17:27 MET

news:drcm6e$a2i$1@polsl.pl...
> Bolbou napisał(a):
>
> Włącz proszę MIME w swoim czytniku, bo wysyłasz nieprawidłowo
> zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
> http://www.grush.one.pl/mime/

> Możesz używać zasilacza, jednak co najmniej raz na miesiąc
> rozładuj baterię normalną pracą do zera i naładuj ją do
> pełna.

  Bateria moze i 6 miesiecy polezec nic sie jej nie stanie ...
co miesiac ladowac to bez sensu ...

> Wiele też zależy od działania systemu doładowywania, te
> sensowniejsze nie ładują w ogóle baterii w czasie pracy
> na zasilaczu o ile stopień naładowania nie spadnie poniżej
> jakiegoś progu, np. 70%.
>
> Mam Laptopa ACER 2304 i ten jak go podepne do pradu to laduje ....
... i na starcie 90% pokazuje a nowy ...to bateria tez ,
kazda sesja zaczynana jest od 90% moze mi tak robic caly dzien ,
2 godziny jednak bateria wytrzymuje wiec spok ... chyba ok ...

Pozdrawiam Ireneusz