Re: Ilośc pamieci RAM a Zegar CPU

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 01:28:49 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

> Sek w tym że szukam dl aniej systemu któy by
> działa na tym sprzecie sprawnie (a jest 128MBi 400Mhz)

            Win98(SE) przy takiej ilosci pamieci, ale zdecydowanie lepiej dolozy
RAM - 128 MB to niecale 40 zl.

> Sugerowałemjej jakiegos linuxa ( jakiego) ale wine nie wydoił by.

            Na desktop i do tego z Wine? :O Przeciez to mordowanie siebie
i sprzetu. Matka uzywa w kacelarii Kubuntu na na moim starym K6-2+ 500 MHz
[i tak przez ~95% czasu powernowd obniza do do ~200 MHz] ze 192 MB RAM i to
jest absolutne minimum, dobrze ze polaczone z w miare szybkim dyskiem jak
dla takiego komputerka. Lepiej dziala z 256 MB, a w miare wygodnie jest od
384 MB w gore. No chyba ze zmusisz siostre do uzywanie jakiegos
oszczedniejszego srodowiska w stylu IceWM, ale po swojej matce widze ze to
raczej nie najlepszy pomysl - dla ludzi "nie komputerowych" KDE jest
najwygodniejsze, powiedzialbym ze duzo bardziej intuicyjne niz GUI win32
- przynajmniej w moim wypadku mam mniej pytan "jak to zrobic".

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl