Re: pamieci, bledy

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 10:45:16 MET

Grzegorz Nowak napisał(a):

> Z moich doswiadczen wynika ze trzeba miec szczescie zeby cos chodzilo w
> dualu na nf2, zeby bylo zabawniej daje to mniej niz 10% wzrostu
> predkosci. Przeloz w singla i sprawdz.

no wiec jest tak ze na tym nowym biosie komp nie wstaje na ustawieniach
200x8
procek mam athlon 1700+ czyli jakies 1400MHz

na starym biosie chodzil na takich ustawieniach,
niestety te pamieci maja wtedy te 109tys bledow
wczoraj zrobilem 5 testow pamieci na defaultowych ustawieniach
czyli szyna 166
pamieci wtedy ida na 333 a nie 400

no ale zadnych bledow nie bylo, dopiero jak podkrece wyskakuja bledy.

przelacze w single i sprobuje je podkrecic do 1800

dzieki