Re: Ilośc pamieci RAM a Zegar CPU

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 23:52:27 MET

Wojtek H. napisał(a):

> To ja proponuje takie rozwiązania:
>
> 1. Jeżeli masz mocno ograniczony budżet, kup kość 256MB i dołóż. Odczujesz
> poprawę. Na podobnym kompie jak Twój (też PII 400, 256MB RAM, 20GB HDD
> 5400rpm ata66) zainstalowałem WinXP Pro. komputer spokojnie spisuje sie jako
> maszyna biurowo - internetowa. Chodzi bardzo przyzwoicie jak na sprzet tego
> gatunku w połączeniu z XP
>
> 2. Jeżeli masz funduszy nieco więcej a chcesz trochę rozbudować ten sprzęt,
> płytę wspierajacą magistralę 133MHz, zainwestuj w procka PIII Slot1
> [...]
MIX 1 i 2.
Znaczy Na serwerze jest lepszy sprzet - a to tylko dlatego że
zainstalowane na nimoprogramowanie ma takei a takie wymagania. Prędzej
zaopatrze sie w sprżet klasy 1GHz i takowy sprezentuje siostrze boto o
nią sie głownie rozchodzi. Sek w tym że szukam dl aniej systemu któy by
działa na tym sprzecie sprawnie (a jest 128MBi 400Mhz) Sugerowałemjej
jakiegos linuxa ( jakiego) ale wine nie wydoił by.