Re: [LAMA]Zasilacz do zestawu

Autor: Joker <joker_at_joke.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 09:49:20 MET

Użytkownik "harcerzyk123" :
> Gdyby to zasilacz nie wyrabiał to
> najprawdpopodobniej miałbyś albo BSOD albo restart kompa i to nawet
> podczas zwykłej pracy albo komp by Ci się nie uruchamiał.

Nie prawda, zasilacz daje znać o sobie właśnie podczas obciazenia, to
zresztą logiczne, wtedy kiedy odbiornik zaczyna pobierać duży prąd. Takie
przypadki gdy podczas uruchamiania sie cos dzieje to juz krytyczne sytuacje.
Nie obstawiam 100% ze to wina zasilacza ale pamieci musza byc sprawne skoro
na poprzednim konfigu nic sie nie dzialo. Ja bym do takiego zestawu dla
świętego spokoju kupil ,mocniejszy zasilacz.