Re: [LAMA]Zasilacz do zestawu

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 22:29:36 MET

Joker napisał(a):
> Nie prawda, zasilacz daje znać o sobie właśnie podczas obciazenia, to
> zresztą logiczne, wtedy kiedy odbiornik zaczyna pobierać duży prąd. Takie
> przypadki gdy podczas uruchamiania sie cos dzieje to juz krytyczne sytuacje.
Rzeczywiście, moje niedopatrzenie.
> Nie obstawiam 100% ze to wina zasilacza ale pamieci musza byc sprawne skoro
> na poprzednim konfigu nic sie nie dzialo. Ja bym do takiego zestawu dla
> świętego spokoju kupil ,mocniejszy zasilacz.
Sam mam Feela 300W i jakoś jestem z niego zadowolony. Działa mi już
chyba ponad 2 lata i jest jak najbardziej OK, ale ja nie gram ;)

W sumie ciekawe czy karta graficzna nie jest gdzieś klapnięta. Ze dwa
lata temu wymieniłem kartę nówkę bo wyświetlała mi na defaultach artefakty.

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.