Wygaszanie monitora na GeForce6600

Autor: PRIMUS <pawelgaj_at_tlen.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 09:53:06 MET

Witam wszystkich,
Ja i moj znajomy z pracy mamy karty graficzne Gigabyte. Ja mam 6600 PCIX, a
kolega ma 6600GT AGP. Monitory mamy obaj inne ale obaj mamy CRT.
Obaj mamy ten sam problem z wygaszaniem monitora.
Po ustawieniu czasu po ktorym monitor ma sie wylaczyc ( we wlasciwosciach
ekranu ) obserwujemy nastepujace zachowanie.
Monitor przestaje wyswietlac obraz po uprzednio zdefiniowanym okresie
bezczynnosci, jednak nie przechodzi w tryb oszczedzania energii. Oznacza to
ze dalej lampka swieci sie na monitorze na zielono i slychac brzeczenie
ukladow wysokiego napiecia wewnatrz monitora. Oznacza to, ze komputer nie
chodzi w trybie oszczedzania energii.

Czym moze to byc spowodowane i jak to zmienic/naprawic ????
Czy ktoś z Was ma podobny problem?

Pozdrawiam,
P.