radeon 9800 i arctic cooling - jest zle....

Autor: szydas <j_wrzesniewskaWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 16:20:12 MET

witam!
jakis czas temu padl mi radek 9800pro. po prostu w pewnym momencie grafika sie
wylaczyla, po restarcie nie wykrywalo karty graficznej. sprawdzilem w innym
kompie, faktycznie zdechl radek. juz go chcialem wystawic na allegro :) gdy
wyczytalem w necie o firmie, ktora naprawia takie rzeczy, a diagnostyka za darmo
itp. no to wyslalem. dzisiaj rozmowa telefoniczna z serwisantem i jedyne pytanie
jakie zadal, to czym chlodzilem karte. ja mu na to, ze arctic cooling 3,
specjalnie pod radka robiony. na to on, ze nie ma wiecej pytan, prawie wszystko
jasne, wiedza co jeszcze sprawdzic, zeby wiedziec czy da sie to to naprawic.
zaczalem drazyc temat, i okazuje sie, ze ac3 bardzo lubi psuc radeony - po
prostu sily nacisku na rdzen i plytke sa tak rozlozone, ze cos tam peka, cos sie
rozwarstwia i procek sie pali, do widzenia. i ze nie jestem pierwszy, ktory tak
pozegnal karte. w tej sytuacji zastanawiam sie, czy nie uderzyc do firmy o zwrot
kaski, bo to ewidentnie wada konstrukcyjna - montaz zgodnie z instrukcja itp....
w kazdym razie wszystkim, ktorzy maja taki tandem do rozwazenia - albo wywalic
chlodzenie, albo znalezc sposob na inne mocowanie.
pozdr
szydas