Re: dobry serwis monitorów w Warszawie-ktos poleci?

Autor: Adam <gonzo_at_poczta.fm>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 16:40:35 MET

Użytkownik "ANS" <blum@blom.com> napisał w wiadomości
news:dr8392$k0i$1@nemesis.news.tpi.pl...

> padł mi właśnie monitor iiyama 22"- poszedł dymek i mu się zaslabło.
> ktoś mógłby polecić dobry serwis w Warszawie, gdzie porządnie naprawiają
> monitory?

Mi padla iiyama 17" (po gwarancji) - cos zabrzeczalo, padlo odchylanie, pojawily
sie jakies trzaski z wnetrza i blyski na ekranie. Zadzwonilem do ich serwisu w
Mirkowie. Dogadalem sie, ze kurier UPS odbierze monitor ode mnie na ich koszt
(podali swoj identyfikator dla kuriera), a koszty transportu mi dolicza do
faktury, bo tak bedzie dla mnie taniej (maja umowe z UPS). Za wszystko
zaplacilem 180 zl brutto i naprawa trwala rowny tydzien. Do tego dostalem 6 m-cy
gwarancji. Tak wiec radze zadzwonic do nich i sie dowiedziec, bo Pan Kowalski z
serwisu Zlota Raczka chcial mnie skasowac na podobna kwote. Telefon do serwisu
znajdziesz na www.iiyama.pl . Powodzenia.

Pozdrawiam,
Adam