Re: radeon 9800 i arctic cooling - jest zle....

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 23:06:18 MET

no i pomyslec ze zawsze chcialem sobie zalozyc takie cosik :) ale radka
9700 mialem na oryginalnym :)
pozdro

Dnia Wed, 25 Jan 2006 16:20:12 +0100, szydas
<j_wrzesniewskaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał:

> e, wiedza co jeszcze sprawdzic, zeby wiedziec czy da sie to to naprawic.
> zaczalem drazyc temat, i okazuje sie, ze ac3 bardzo lubi psuc radeony -
> po
> prostu sily nacisku na rdzen i plytke sa tak rozlozone, ze cos tam peka,
> cos sie
> rozwarstwia i procek sie pali, do widzenia. i ze nie jestem pierwszy,
> ktory tak
> pozegnal karte. w tej sytuacji zastanawiam sie, czy nie uderzyc do firmy
> o zwrot
> kaski, bo to ewidentnie wada konstrukcyjna - montaz zgodnie z instrukcja
> [...]

LG F700P / Sempron 2600+ 754 / Asus K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
AcBel 400W Active PFC / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe