Re: Co zdrowsze CRT czy LCD???

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 10:59:06 MET

"PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dr7hig$kq0$1@news.dialog.net.pl...

> Jak mam sygnal video w interlace to musze go wyswietlic w interlace

A co bedzie jak go nie wyswietlisz ? BTW wlasnie jak to jest z tym sygnalem
video i i interlacem na lcd.
Podpialem do mojego lcd - sammsung 931MP konsole ps2 i ona daje obraz 480i.
Ale widze ze lcd robi mi
"za darmo" 480p bo za cholere nie moge dostrzec interlace. Niektore tytuly
na ps2 oferuja 480p ale nawet
po wlaczeniu nie widac roznicy miedzu 480i bo lcd ciagle wyswietla bez
interlace.
Wiesz moze na jakiej zasadzie dziala to usuwanie przeplotu w lcd'kach ?

Daniel