Re: Win98SE,przejsciowka PS2->USB?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 11:18:27 MET

> Dziekuje za odp.
> Mam starego notebooka Toshiba. Ma IrDe ale nie ma USB:-( Ale za to ma
PS2.

Pod PS/2 sie nie da. Ta przejsciowka umozliwia podlaczenie klawiatury lub
myszy USB i to tylko pod warunkiem, ze owa mysz czy klawisze sa
dwusystemowe.
To tak jakbys podpial monitor pod zlacze drukarkowe i oczekiwal,
ze zobaczysz na ekranie literki.(*)

To czego potrzebujesz to karta PCMCIA lub CardBus z kontrolerem USB.
Zorientuj sie czy masz tam PCMCIA 16 czy 32 bit i szukaj odpowiedniej.
Na przyklad tutaj:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=14768&order=t&view=gtext

Ale i w wiekszych sklepach powinni miec.

Pozdrawiam,
Vituniu.

(*) no chyba, ze to Hercules ;)