Re: laptop z usa i c³o

Autor: gburek <domik_at_epf_Bez_spamu_.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 13:07:22 MET

jezeli nie odpowiada Ci Polska - zmien po prostu miejsce zamieszkania a tym
samym panstwo
przekonasz sie na wlasnej skorze czy gdzies na swiecie "panstwo" jest dojna
krowa w stosunku do obywateli i mysle ze solidnie sie rozczarujesz

w sprawie przemytu mnie nie przekonales
jest to zwykle zlodziejstwo i to bardzo podlej kategorii i tlumaczenia
"panstwo mnie okrada to ja moge okradac panstwo" sa rodem z przedszkola

to ze ktos przemyca sprzet np. laptopy do Polski nie placac np. VATu sprawia
iz w budzecie jest mniej kasy a tym samym trudno liczyc na lepsze "panstwo"
zakladajac iz przemyt to kropla w morzu podobnych procederow trudno sie
dziwic ogolnemu burdelowi w kraju
usprawiedliwianie sie - oni kradna to i ja moge jest smieszne i przy takim
zalozeniu w Polsce i za 200 lat bedzie taki syf jak obecnie

--
Dominik