Re: laptop z usa i cło

Autor: Paweł Jurewicz <pjurewicz.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 10:13:28 MET

gburek <domik@epf_Bez_spamu_.pl> napisał(a):

> alez ja wcale nie protestuje
> doskonale zdaje sobie sprawe z tego ile kasy wyciaga ode mnei panstwo
> co miesiac w koncu dostaje dokladne rozliczenie pensji i cala litanie
> odliczen od pensji na podatek taki czy sraki
> z podatkow owych pasie sie "elyta" politycznba obywatela majaca za zlo
> konieczne i dojna krowe
>
> mimo wszystko nie jest to dla mnie usprawiedliwienie przemytu z zagranicy

To dwa zupelnie inne sposoby patrzenia:

a) przemytnik okrada panstwo
b) przemytnik nie daje sie sie okrasc panstwu.

Wg mnie zlodziejem jest ten, ktory zabiera czyjas wlasnosc bez jego zgody. A
tak postepuje panstwo a nie przemytnik. Panstwo ma tyle ile ukradnie od ludzi.
Nic wiecej.

http://korespondent.pl/index.php?x=artykuly&id=258

PJ