Re: przyszlosciowa platforma...S939?

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 08:02:22 MET

Tytus wrote:

> A wiesz... ja to w ogole uwazam ze wszystko co ma ponad 1GHz to
> zbytek... przeciez taki komputer potrafi chyba wszystko zrobic co jest
> potrzebne normalnemu uzytkownikowi do zycia...
>
> Pomijam oczywiscie maszyny ktore sluza do _okreslonych_ zastosowan (do
> kompilacji, edycji, gier czy czego tam trza)...

Ja niestety potrzebuję kompa do jednego z w.w. zastosowań zawodowych (w gry
niestety nie gram - zwłaszcza zawodowo:))...
Ogólnie tak patrząc na oferty to jak ktoś wyposaża np. biuro to chyba sens jest
tylko kupić komputery poleasingowe + jakies monitory LCD do tego. Po co
przysłowiowej Pani Zosi do Płatnika i Pasjansa (priorytet dowolny) procek >> 2
GHz ?!

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.