Re: przyszlosciowa platforma...S939?

Autor: Tytus <SP_at_M.com>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 21:48:05 MET

> W to, co potrzebujesz.

A wiesz... ja to w ogole uwazam ze wszystko co ma ponad 1GHz to zbytek...
przeciez taki komputer potrafi chyba wszystko zrobic co jest potrzebne
normalnemu uzytkownikowi do zycia...

Pomijam oczywiscie maszyny ktore sluza do _okreslonych_ zastosowan (do
kompilacji, edycji, gier czy czego tam trza)...

> AMD niedługo zmieni gniazda procesorów,

Chyba sobie kupie Bartona mobile taktowanego nizej niz standard (bo myslalem
o zmianie taktowania z poziomu systemu), normalnie taki proc i tak sie
ciagle nudzi, a jak raz w miesiacu bede chcial w cos zagrac to mocy bedzie w
odwodzie az zanadto... ale mam SDRy ciagle i teraz bardziej oplaca mi sie
kupic nowa plyte + DDR niz dokupic samego SDR, stad pytanie czy przy okazji
nie zmienic tez podstawki... chociaz Socket A wystarczy, a to tak popularna
platforma ze czesci zamiennych na rynku bedzie przez wiele lat jeszcze...