Re: Wybor procesora

Autor: damian <damianrz_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Mon 23 Jan 2006 - 07:51:55 MET

> To jest porażka :-( P4 dostaje strasznego spowolnienia na za wolnych
> pamięciach (-30% wydajności). Poza tym P4 nawet z DDR będzie wolniejsze od
> Durona przy tej samej częstotliwości.
>
> Jeżeli już myślisz o wymianie to na Intela to koniecznie musisz skorzystać
> z tego w czym jest mocny - jest na niego duży wybór wypasionych płyt
> głównych, ze wszystkimi bajerami (PCI-Express, SATA2, DDR2, Gigabit
> Ethernet) często w cenach niższych niż płyty pod AMD. Ale musiałbyś wtedy
> kupić coś pod Socket775.

Plyta ma dobrych kilka lat, widac po wyposarzeniu, juz nie mowiac o tym
SDRAM.
Osobiscie jestem zadowolony z tego durona i nie narzeka, podkrecilem go o
300MHz i dziala
stabilnie itd. Ale tak sobie pomyslalem ze jak mam mozliwosc takiej wymiany
to moze
pentium bylby wydajniejszy od mojego durona (podobne zegary), ale jesli
mowicie
aby sie w ten sprzet nie pchac... To Ja zostaje przy duronie i moge spac
spokojnie:)

pozdrawiam i dziekuje za pomoc
damian