Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:55:00 MET

Email <email_wytnij_to@o2.pl> wrote:

> Poza tym nie wiem, który z dzisiejszych komputerów stacjonarnych bądź
> przenośnych (tych z procesorami "na czasie") jest w stanie znieść 100%
> obciążenia procesora np. przez miesiąc.

        Kazdy, jesli zapewni mu sie prawidlowe chlodzenie.
Widac ze nie liczysz zadnego z projektow typu distributed.net itp.
Na desktopie potrafi ladnie podgrzac pokoj, a na serwerach domowych z
definicji dziala caly czas - w takie mrozy jak teraz potrafi ladnie
dogrzac pokoj ;)
            Przez kilka lat nie udalo mi sie spalic w ten sposob zadnego
procesora. Jedyne co siadlo to popuchniete kondensatory na MoBo MSI [ale
popuchly praktycznie wszystkie, nie tylko przy CPU wiec to nie musi byc
przyczyna] co daje pojecie o jakosci ich plyt skoro oszczedzaja na
kondensatorach. Nigdy cos takiego nie zdarzylo mi sie na plytach Epoxa
ktorych uzywam od dawna, ba nawet na noname ktore maja i po ponad 10 lat.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl