Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: arek <areksiekiera_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 19:39:56 MET

Użytkownik "aidahow" <asd@asd.pl> napisał w wiadomości
news:dqtsqr$72t$1@nemesis.news.tpi.pl
(...)

Po pierwsze IBM R50e - 2775 zl netto... cena jak na laptopa IMHO przyzwoita.
Po drugie nie jestem przeciwnikiem laptopow. Sam mam na biurku desktopa a w
plecaku laptopa. Twierdze tylko ze zastepowanie desktopa laptopem to
nieporozumienie. Dlatego ze laptop to komputer do _pracy_ a desktop komputer
do pracy i wszystkiego innego (grania, obrobki zdjec, filkow, ogladania tv,
itp). Smiesza mnie ludzie ktorzy kupuja dzis Asusa za 4500zl dlatego ze ma
swietna grafike, bo za dwa lata kiedy padnie im bateria (a padnie na 100%),
popeka obudowa, i grafika nie bedzie sie nadawala do najnowszych gier laptop
ten bedzie wart grosze.... w przeciwienstwie np do wymienionego wyzej Ibm'a
ktory nadal bedzie spelnial swoja role.

Jest to moja subiektywna opinia ale poparta wieloletnim kontaktem z wieloma
nowymi i uzywanymi notebookami.

Pozdrawiam Arek