Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:53:55 MET

"arek" wrote:
> Smiesza mnie ludzie ktorzy kupuja dzis Asusa za 4500zl dlatego ze ma swietna grafike, bo
> za dwa lata kiedy padnie im bateria (a padnie na 100%), popeka obudowa, i grafika nie
> bedzie sie nadawala do najnowszych gier laptop ten bedzie wart grosze.... w
> przeciwienstwie np do wymienionego wyzej Ibm'a ktory nadal bedzie spelnial swoja role.

Bez urazy, ale nie mów, że w IBMie baterie są wieczne a obudowy też nie pękają!! :LOL:
Oczywiście pękanie obudów występuje o wiele rzadziej ale też niestety dopada IBMy,
wiem, bo widziałem już kilka takich. Po drugie baterie rzeczywiście wytrzymują dłużej
ale co z tego, skoro kosztują więcej. Więc statystycznie czy masz kupić 3 baterie do
tańszego notebooka czy 2 do IBMa w określonej jednostce czasu, to na to samo wyjdzie.
:)

Co nie zmienia faktu, że IBMy są wykonane lepiej i są klasą same w sobie.
Ciekawe co będzie sobą prezentowało teraz Lenovo??
Bo ja jakoś się boję, że z nadejściem nowych modeli skończy się legenda IBMa :(

> Jest to moja subiektywna opinia ale poparta wieloletnim kontaktem z wieloma nowymi i
> uzywanymi notebookami.

To podobni jak i u mnie ;)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L