ga-7vt600+duron950-problem

Autor: Kalibo <kalibo_at_op.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 16:43:24 MET

Witam.
Kupiłem plyte Gigabyte, GA-7VT600. Mam procesor Duron 950MHz.
Na stronie producenta stoi napisane ze plyta ta obsluguje ten procesor.
http://tw.giga-byte.com/Motherboard/Support/CPUSupportList/CPUSupportList_GA-7VT600%201394.htm
W instrukcji doczytalem sie ze plyta wspiera procesory od 1.4GHz.

Niestety mojego Durona 950MHz nie chce ta plyta obslugiwac. Wcale sie
nie uruchamia komputer (jest czarny ekran).
Pozyczylem Athlona 2200+ i przy tych samych ustawieniach plyta sie
uruchomila.

Sa 2 przelaczniki. Jeden do FSB ustawienia: 1) 200MHZ -ustawienie ,
nazwane 100MHz) , 2) Auto dla FSB>=266MHz
Drugi przelacznik do ustawienia mnoznika. Ustawilem x9.5.

Czy jest sposob zeby ta plyte jednak zmusic do wspolpracy z moim duronem
950.

Kalibo