Re: Przedłużacze kabli PS2 i SVGA

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 14:46:39 MET

PAndy wrote:
> Ogolnie kable do KVM sa dosc dobrej jakosci, problem jest w tym ze
> KVM moze miec bufor ktory powoduje ze wplyw tak dlugiego kabla jest
> mniejszy (sygnal nie jest tak tlumiony) - sprobuj poszukac czegos z
> aktywnym wzmacniaczem (pewnie koszt bedzie kolo 200 - 300zl ale moze
> byc warto) lub zaryzykuj... idealem byloby dorwac kable VGA>BNC,
> przeciagnac oddzielnie dobre jakosciowo kable BNC (byloby ich 5 ale
> spadek sygnalu bylby znacznie mniej zauwazalny i na koncu znow
> konwersja do VGA z BNC. to radykalne podejscie ale moze zadzialac.

ech dzieki za uwagi. Po lekturze waszych postow dokonaniu pomiarow
wybraniu kable dla formalnosci zapytalem glowe rodziny czy moge
przewiercic sie przez kawalek szafy - niestety moja petycja zostala
odrzucona i caly poysl diabli wzieli - wracamy do kombinowania nad
wyciszaniem w ramach wlasnego pokoju ;)

--
Pozdrawiam Tomek