Re: Nagrywarka - głośność/cichość :)

Autor: PacMan <kamilgrodz_at_TNIJ.poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 14:03:59 MET

> Witam
> Poniewaz postanowiłem ze zakupie nagrywarke BENQ 1640, mam prośbę o
> ostatnią informację - czy ta nagrywarka jest dosc cicha, czy pod tym
> względem odbiega w jakis znaczacy sposób od innych modeli pozostałych
> producentów?

Witam,
ja posiadam tą nagrywareczkę już od ponad pół roku, otóż jako nagrywarka
(praca napędu, tacki itp) jest cicha ale jeżeli odczytuje się płyty CD,
które wchodzą na wysokie obroty to dokucza szum powietrza - ale to raczej w
każdym napędzie tak jest. Pozatym naprawdę bardzo udana konstrukcja -
szczerze polecam !
Pozdrawiam!