Nagrywarka - głośność/cichość :)

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 11:53:58 MET

Witam
Poniewaz postanowiłem ze zakupie nagrywarke BENQ 1640, mam prośbę o
ostatnią informację - czy ta nagrywarka jest dosc cicha, czy pod tym
względem odbiega w jakis znaczacy sposób od innych modeli pozostałych
producentów?

Dla przypomnienia podsumowania testów z cdrlab:

BENQ 1640

*Pozytywnie*
Duża prędkość odczytu płyt DVD
Omijanie wszystkich zabezpieczeń audio
WOPC, OverSpeed, Solid Burn, Test Write
Pakiet QSuite
Najwyższa jakość zapisu!
Overburning 90 i 99 minut oraz odczyt płyt o długości 99 minut
Zewnętrzna gwarancja
Najwyższa prędkość i jakość zapisu płyt dwuwarstwowych
Świetna korekcja błędów na płytach audio
Możliwość skanowania jakości zapisanych płyt (C1/C2/PIE/PIF)
Możliwość sprawdzenia jakości płyty przed nagraniem (FE / TA

*Negatywnie*
Kopiuje tylko stare wersje zabezpieczeń SafeDisc

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.