Re: [OT] Re: HDD Samsung SP80A4H poszukiwany

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 11:25:58 MET

Gargamel napisał(a):
> O, a nie mówiłem - uderz w stół, a nożyce powiedzą "Samsung wielkim poetą
> był"... :p

Swoimi rzeczowymi argumentami mnie po prostu miażdżysz.

> "wiele", "podobnych" - uogólnienia, czytaj: przekłamanie.

Czytasz grupę od wczoraj? Bo jak nie to nie pisz bredni.

> Zwłaszcza, że "wiele innych, podobnych" dotyczy najczęściej Samsunga, który
> nie produkuje dobrego sprzętu, bo najwyraźniej mu po prostu na tym nie
> zależy, tylko od lat wyłącznie na cięciu kosztów i zyskach.

Tia ;)

> Btw. koronny argument, że "Samsung wielkim poetą był", jest:
> -a dlaczego Samsung jest taki dobry?
> -bo mam

Nie. Inaczej:
- dlaczego mam?
- bo JEST dobry

Uwierz mi, mam bardzo dobry dostęp do sprzętu i gdyby ten dysk mi nie
odpowiadał w choć najmniejszym stopniu to już by na jego miejscu był
inny, lepszy.

> no comments... :P

O, kolejny argument.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
B.2160MHz | NF7 | 360-202-DF | SP1614N | 9600Pro@560/630