Re: [OT] Re: HDD Samsung SP80A4H poszukiwany

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 10:56:35 MET

PSYLO w wiadomości <news:dqm3j8$mj$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> A jak skomentujesz temat "[ Caviar 80GB ] WD800JB" z dnia dzisiejszego?

O, a nie mówiłem - uderz w stół, a nożyce powiedzą "Samsung wielkim poetą
był"... :p

> I wiele innych, podobnych? ;)

"wiele", "podobnych" - uogólnienia, czytaj: przekłamanie.
Zwłaszcza, że "wiele innych, podobnych" dotyczy najczęściej Samsunga, który
nie produkuje dobrego sprzętu, bo najwyraźniej mu po prostu na tym nie
zależy, tylko od lat wyłącznie na cięciu kosztów i zyskach.

Btw. koronny argument, że "Samsung wielkim poetą był", jest:
-a dlaczego Samsung jest taki dobry?
-bo mam

no comments... :P

--