Re: sieć bezprzewodowa a zdrowie niemowlaka???

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 09:39:30 MET

> sa urządzenia za pomocą których będe mógł chodząc po całym mieszkaniu
> łączyć się bezprzewodowo z internetem), to czy urządznia
> umożliwiające to nie emitują jakichś szkodliwych fal (proszę
> zrozumieć przewrażliwionego człowieka)???
> Z góry dziękuję za odpowiedź.

nic sie niemartw

moja karta sieciowa(bezprzewodowa) jest 10 cm od monitora. Napewno jej
emisja wpływa zna zniekształcenia obrazu. Czy to widac? nie. natomiast widac
inne zakłócenia! skad? za scianą mam kable, którymi płynie prąd do budynku.
jak sądziadka włącza pece na drugiej taryfie, obraz zaczyna falowac.
odległosc do kabli- 1 metr.
Reasumując, jak mieszkasz w bormalnym bydynku - emisja z karty sieciowej
jest na poziomie 1% zakłócen elektromagnetycznych emitowanych przez inne
żródła telewizor, komórka....

ToMasz