Re: Laptop Fujitsu Siemens - wady...

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 20:54:34 MET

dziobu napisał(a):

> Profilaktycznie urwałem wszystkie na początku i podkleiłem cyjanopanem
> więc nie wiem czy u mnie też się urywają czy nie ;)

Hm, czym? jak to wygląda? :)

> Nie zauważyłem żeby jakoś nienaturalnie wolniej chodził.

W pośpiechu sprawdziłem hdparm -t -T /dev/sda
i jest wolniejszy.
Też tego nie odczuwam. Pisze to raczej jako informacje dla kogoś kto się
podnieca że ten laptop ma Serial ATA :)
Jak dla mnie ma to w tym momencie więcej wad niż zalet. (Chodzi mi o
Windowsa)

> a ja tak ;)

Widziałem 8010 jak wygląda po pół roku używania w ekstremalnych
warunkach... w sumie to nie dziwie się że farba schodzi z klapy jak i z
tych ohydnych srebrnych przycisków na touchapdzie - raczej jestem pełen
podziwu że on dalej działa :)

> W sumie wszystko co napisałeś to "właściwości" tego modelu. Co chcesz
> reklamować?

Nie wiem, co się da - na przykład odpadającą nóżkę ;)

> Zapewne ktoś napisze że mogłeś sobie kupić coś "markowego".

Moim zdaniem jest to bardziej markowe niż aristo czy acer...
poza tym firmowe = drogie... Jeśli kogoś stać, czemu nie...

> Również jestem zadowolony z mojego F-S ;)

A jak! :-)

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#