Re: Laptop Fujitsu Siemens - wady...

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 09:29:06 MET

Dnia 1/17/2006 8:54 PM, Użytkownik Paweł Guć napisał:
> Też tego nie odczuwam. Pisze to raczej jako informacje dla kogoś kto się
> podnieca że ten laptop ma Serial ATA :)

SATA to chory pomysł w laptopie.

> Widziałem 8010 jak wygląda po pół roku używania w ekstremalnych
> warunkach... w sumie to nie dziwie się że farba schodzi z klapy jak i z
> tych ohydnych srebrnych przycisków na touchapdzie - raczej jestem pełen
> podziwu że on dalej działa :)

Przy ekstremalnych warunkach z każdego laptopa zejdzie lakier.
Oczywiście można sie podniecać, że z Toshiby nie zejdzie, ale z mojej
starej nie schodzi bo tam nie ma lakieru... Sam szary okropny plastyk,
który zteszą fajnie sie powycierał, połamał, gdzieniegdzie wyblakł ;)
Podobnie mam w Actinie - tam też lakier nie schodzi bo go nie ma... więc
kilku letni - wyraźnie poddewastowany - wygląda tylko troche źle ;)

Imho takie bzdety jak lakier nie mają większego znaczania.

> Moim zdaniem jest to bardziej markowe niż aristo czy acer...

"Markowe" to pojęcie względne.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \