Laptop Fujitsu Siemens - wady...

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 19:19:58 MET

Witam,

Przed świętami kupiłem sobie laptopa Fujitsu siemens Amilo pro v8010

Nosze go w torbie którą dokupiłem - na on teraz jakieś 3 tygodnie a oto
co się dzieje:

- Grzeje sie, jak na moje doświadczenia, to dość mocno
- Mam wrażenie że wiatrak już chodzi głośniej niż na początku
- zbyt łatwo jest otworzyć napęd DVD (czasem sie otwiera podczas
   przenoszenia, jak tylko go dotknę)
- Na matrycy odciska się klawiatura (nie tylko w moim laptopie, ale
   ogólnie w laptopach z tej serii)
- Bateria trzyma sporo mniej niż w specyfikacji, nawet gdy na komputerze
   nic specjalnego nie robię (czyli jest odpalony tylko Thunderbird)
- W zeszłym tygodniu odpadła mi jedna z pięciu gumowych nóżek (teraz jak
   zaczynam coś pisać to laptop się chwieje, chyba że podstawie tam
   podkładkę do piwa)
- raz czy dwa razy zdarzyło mi się że delikatnie blokował mi sie jakiś
   klawisz na klawiaturze (możliwe ze klawiatura sie docierała)
- Dysk serial ata pracuje wolniej niż dysk ata w HP kosztującym mniej
   więcej tyle samo, a są spore problemy z zainstalowaniem Windowsa jeśli
   nie kupi się go razem z laptopem (bo potrzebna jest stacja dysków na
   USB) - mimo jej posiadania i podania instalatorowi sterowników,
   potrafi się on wysypać dalej podczas instalacji...
- Po każdym resecie musze z klawiatury włączać WiFi - nie da się chyba
   tego zautomatyzować

Nie używam tego w jakiś ekstremalnych warunkach! Poza tym to dopiero 3
tygodnie! Wiecie może które z rzeczy wymienionych przeze mnie podlegają
jakiejś gwarancji? A może wiecie jak sobie poradzić z tymi problemami?

...a poza tym to jest fajny i mi sie bardzo podoba :)

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#