Re: Laptop Fujitsu Siemens - wady...

Autor: Paweł Guć <usterk_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 20:34:18 MET

detlefWYTNIJTO@op.pl napisał(a):

> Tak naprawdę to wymieniłeś tylko jedną wadę.

> Reszta to przewidzenia i sprawy normalnej eksploatacji.

Ciekawe - 3 tygodnie - rozumiem jak by 'nóżka' odpadła po 3 miesiącach...
...no nic, musze napisać do serwisu - ciekawe czy to podlega jakiejś
gwarancji.

Poza tym to jak najbardziej są wady - o których nie czytałem przed
kupieniem laptopa...

--
Pozdrawiam,          # Są takie słowa, które potrafią otworzyć każdy  #
Paweł 'usterk' Guć   # pysk, słowa boleśniejsze od kopnięcia w brzuch,#