Re: Karta graficzna a LCD

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 18:44:45 MET

"oremiusz" <oremiusz@o2.pl> wrote in message
news:dqgkuu$1b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie.Mam karte graficzną Matrox Millenium G450 Dual Heat. Ma
ona
> max rozdzielczość 1600x1200. Chce teraz kupić monitor LCD 20.1", który ma
> rozdzielczość 1680x1050. Czy ta karta nadaje sie w ogóle do takiego
monitora
> o takiej rozdzielczości, żeby wyciągnąć z monitora całkowity efekt? Nie
> zabardzo znam sie na tym, wiec prosiłbym o
> pomoc. A może lepiej kupić dobrą 19"?

Nie powinno byc klopotow - wystarczy ze do monitora bedziesz mial dolaczony
"driver" - karta jest na tyle elastyczna ze wygeneruje kazda rozdzielczosc
podzielna przez 8 (zakladam ze bedzie to analogowe wyjscie - jesli DVI to o
ile nie przekroczy sie przepustowsci DVI to tez nie powinno byc klopotow).