Re: Karta graficzna a LCD

Autor: oremiusz <oremiusz_at_o2.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 19:14:19 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dqgm2b$vn6$1@news.dialog.net.pl...

> "oremiusz" <oremiusz@o2.pl> wrote in message
> ona
> monitora
>
> Nie powinno byc klopotow - wystarczy ze do monitora bedziesz mial
> dolaczony
> "driver" - karta jest na tyle elastyczna ze wygeneruje kazda rozdzielczosc
> podzielna przez 8 (zakladam ze bedzie to analogowe wyjscie - jesli DVI to
> ile nie przekroczy sie przepustowsci DVI to tez nie powinno byc klopotow).

Wolałbym, żeby było wyjście cyfrowe, ale ta karta chyba nie ma takiego
wejścia. Zreszta nie wiem, bo sie nie znam na tych cyfrowych. Wiem tylko, że
mam dwa wejścia do karty. Myślę o monitorze Belinea 102035W. Ma ona złącze
D-Sub/DVI. http://www.gral.pl/sklep.php?w=prod_podgl&id=7687
Co masz na myśli mówiąc o driverze?