Re: pcet i mikrofon

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 18:49:20 MET

"Email" <email_wytnij_to@o2.pl> wrote in message
news:3a78$43cbdabf$d4ba8193$30851@news.chello.pl...
> A poczym poznać w sklepie, że jest kompatybilny. Ja mam podobny problem -
> mam kartę 7.1, która poprawnie rozpoznaje mikrofon, ale jest on zbyt cichy
> nawet na maksymalnych ustawieniach. W efekcie po zakupie trzeciego
wsadziłem
> dodatkowo stary SB128, tylko po to, żeby mikrofon podłączyć:).

Zaznaczone w zaawansowanych ustawieniach miksera wzmocnienie 20dB dla
wejscia mikrofonowego?

I od razu odpowiem pod twoim na post autora watku.
Wszystko sprowadza sie do:
wyboru MIC jako zrodlo do nagrywania (zakladka REC), ustawienia glosnosci
suwakiem, wlaczenia w zaawansowanych ustawieniach miksera 20dB wzmocnienia
dla wejscia MIC...
jesli nie dziala taki sposob to:
problem jest wlascwie w 99% hardware (mikrofon jest uszkodzony, moze byc
stereo dynamiczny a nie pojemnosciowy - wejscie MIC najlepeij wspopracuje z
tnaimi, buraczanym mikrofonami pojemnosciwoymi takimi za pare zl w kazdym
sklepie z klamotami do kompow)