Re: Zestaw do Photoshopa

Autor: tagor <tagorWyWalt0_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 17:26:11 MET

Dnia Sun, 15 Jan 2006 15:41:42 +0000 (UTC), KaNo napisał(a):

> Majac pelen backup moge dane spokojnie trzymac na RAID 0. Na tej macierzy
> mam takze plik wymiany PS.

No to niezgodnie z zaleceniami helpa do szkapy:

    * Aby program pracował wydajnie, dyski magazynujące powinny znajdować
się na innym dysku niż największe z edytowanych plików.

> Ostatnio wymienilem zewnetrzny dysk FW (ten na
> bacupy) na szybki wewnetrzny i na nim trzymam swapa Windowsow.

Jeśli dobrze zrozumiałem to backup robisz na ten dysk, na którym masz
windowsowego swapa. Nie szkoda Ci dysku?
Wiem, że jest to niezła łamigłówka, szczególnie że większość nowych dysków
nieźle się grzeje, potrzebuje sporego zasilania i najlepiej własnego
wentylatora. Jeśli mówimy nadal o dwurdzeniowcach i multitaskingu, to zadał
bym sobie pytanie. Co ważniejsze, szybki scratch PSa czy swap windowsa?
Jeśli np. jednocześnie obrabiam wsadowo kilkadziesiąt RAWów (swap) i
edytuję jeden obraz (scratch)?
OK, sam szukam własnego rozwiązania (także zmieniam sprzęt) i chyba zmienić
grubę, bo odbiegamy od tematyki.

--
tagor