Re: Zestaw do Photoshopa

Autor: KaNo <fluor_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 20:28:07 MET

tagor <tagorWyWalt0@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

> No to niezgodnie z zaleceniami helpa do szkapy:
>
> * Aby program pracował wydajnie, dyski magazynujące powinny znajdować
> się na innym dysku niż największe z edytowanych plików.

Masz racje, teraz jak przenioslem windosowego swapa na dysk z backupem,
najlepszym rozwiazaniem bedzie plik wymiany PS-a na dysku systemowym.
Dzieki za podpowiedz

> Jeśli dobrze zrozumiałem to backup robisz na ten dysk, na którym masz
> windowsowego swapa. Nie szkoda Ci dysku?
> Wiem, że jest to niezła łamigłówka, szczególnie że większość nowych dysków
> nieźle się grzeje, potrzebuje sporego zasilania i najlepiej własnego
> wentylatora.

Od dawna wyznaje, ze osobny dysk na backup jest jedna z najlepszych
inwestycji. Uratowalo mnie juz wiele razy nie tylko przy padzie dysku z
danymi, czy systemem, ale przy odzyskiwaniu pojedynczych plikow, ktore przez
nieuwage skasowalem lub nadpisalem.
Takze od wielu lat montuje osobne chlodzenie do dyskow - to temperatura jest
pierwszym i najwiekszym zabojca dyskow! A jak sie uzywa RAID, to jest to
absolutna koniecznoscia.
Pozdrowienia.