Re: LCD = shit?

Autor: eNc <news_at_zanies.org>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 11:26:59 MET

Friend napisał(a):

> Potwierdzam w 100%, ostatnio zostałem napadnięty na pewnym forum za
> takie właśnie twierdzenia i wmawiano mi ze jestem jakiś odmieńcem albo
> bajki piszę bo prawie wszyscy na tym forum uważają ze LCD jest git a
> tylko ja twierdze ze lcd smuzy ma kiepskie kolory i wali po oczach...

Dokladnie tak, do tej pory tez uzywalem CRT a za namowa jaki to bajer
jest z tej technologii LCD kupilem sobie taki monitor i jakie bylo moje
zdziwienie, ze czy chce czy nie musze przyzwyczajac sie do
rozdzielczosci natywnej (1280x1024) bo inaczej obraz i czcionki
wygladaja jakby je pies pogryzl - na CRT pracowalem w 1024x768.
Gdy sie juz przyzwyczailem pojawily sie inne problemy (pisalem o tym w
watku dq3tm5$cq6$1@atlantis.news.tpi.pl). Ogolnie jak dla mnie jedyny
plus takiego monitora to faktycznie tylko jego wyglad i zajmowana
powierzchnia na biurku.

pozdrawiam.