Re: LCD = shit?

Autor: Kris75 <kkk_at_kkk.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 09:01:24 MET

> Bez porównania do innych monitorów CRT, które widziałem, a wszystkie
> stacjonarne monitory LCD i wyświetlacze laptopowe, jakie widziałem, nawet
> się do niego nie umywają. Czy to tylko moje odczucie? Czy są monitory LCD
> dobrej jakości obrazu, porównywalne z tamtymi philipsami CRT?
z postu wynika ze nie pracowales nigdy na LCD a oceniasz je po tym jaki maja
obraz hmm
takie porownanie jest bez sensu. Musialbys popracowac solidnie przez kilka
tygodni na LCD
zeby wyrazic opienie ktory jest lepszy - zakladajac ze nie wykorzystujesz
monitora tylko do gier
i do video - w tych zastosowaniach nadal CRT moze byc lepszy od przecietnego
LCD
pozdr