Re: pakiet oprogramowania do laptopow acer

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 09:13:18 MET

PaRaGaS wrote:
> czy ktos sie orientuje czy w zestawie z acerem travelmate 2413wlmi
> powinny byc jakies plyty? bo w pudelku nic nie bylo. ani plyty z
> systemem (ktory jest wliczony w cene, notabene jakis mocno zmodyfikowany
> xp home z mnostwem dodatkowego zupelnie niepotrzebnego oprogramowania),
> ani ze sterownikami...

Od paru miesięcy Acer dystrybuuje notebooki bez systemu na płytach
cd/dvd (oficjalnie poinformował o tym wszystkich delaerów), całość
oprogramowania zainstalowana jest na dodatkowej partycji dysku twardego.
Płytke recovery-dvd lub kilka cd można stworzyć zarówno ze stworzonych w
ten sposób windowsów jak i (o ile pamięc mnie nie myli) bootowalnej
partycji uruchamianej podczas startu specjalną kombinacją klawiszy
(spójrz na to co się pojawia na screenie lub ew. zajrzyj do manuala).

Na pocieszenie dodam, że komplet dodatkowego oprogramowania acera wraz z
sterownikami do poszczególnych modeli jest do ściągnięcia za darmo z ftp
acera.

No cóż, Acer coraz agresywniej wchodzi na rynek i ... coraz bardziej
oszczędza. Systemy bez recovery na osobnym nośniku, duże ilości
notebooków ze zdefektowanymi matrycami. Mam coraz gorszą opinię o tej
firmie, wystarczyła krótka znajomość :/

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/