Re: Nagrywarki na SATA - jak dlugo na popularyzacje ?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 08:54:19 MET

Eneuel Leszek Ciszewski zapodał(-a):
> "Email" 615f$43c99893$d4ba8193$24403@news.chello.pl
>> a za nasępne pół za 9.99:)
> (;------------------------------------------------------------------------
> --------------;) (; Wątpię, że nagrywarki będą aż takie tanie, ale ja
> jestem człowiekiem słabej wiary... ;) (;----------------------------------
> ----------------------------------------------------;)

Może kojarzysz, jak było z nagrywarkami DVD? Chciałem kupić ze 2 lata temu
w grudniu: kosztowała ok. 1400zł - zaczekałem rok i kosztowała 350zł.
Chyba nie było jeszcze technologii, która tak staniała (w przypadku rynku PC).

Pamiętasz też pewnie, jaką rewolucję wywołały nagrywarki LiteOn - które
były tańsze od wiodących produktów (Teac, Plextor).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,