Re: LCD 1600x1200 do domu?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 23:08:07 MET

> Mi chodzi o to, czy istnieją monitory LCD spełniające takie kryteria
> (pewnie tak, zapewne zwłaszcza wśród profesjonalnych, dla grafików da
> się dobrać coś z odpowiednimi parametrami).

Myślę że twoje kryteria spełni każdy LCD, który nie jest za jasny (nie
podałeś jeszcze w jakich warunkach oświetleniowych pracujesz). Do filmów
najlepiej PVA/MVA (PVA z matrycą 1000:1 mają niezłe parametry, ale nie
wiem czy w takiej wielkości Samsung też produkuje matryce, czy nie - nie
interesowałem się na razie dużymi LCD), do ogólnych zastosowań SIPS. TN
oczywiście unikaj jak ognia, nie wiem czy takie duże są, ale znając
pazerność producentów monitorów, to niestety tak.