Re: LCD 1600x1200 do domu?

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 19:31:50 MET

In article <dqbdre$cvm$1@inews.gazeta.pl>
Friend <nospam@friend.pl> wrote:

> [...]
[...]

> Ceny 20" zaczynają się od ~2000zł

Ceny monitorów to ja mw. znam.

I jestem niemal pewien, że takie za ~2000zł nie spełnią opisanych
kryteriów. Chyba, że się mylę i spełnią -- wtedy chciałbym znać
producenta i model oraz adres sklepu ;-)

Mi chodzi o to, czy istnieją monitory LCD spełniające takie kryteria
(pewnie tak, zapewne zwłaszcza wśród profesjonalnych, dla grafików da
się dobrać coś z odpowiednimi parametrami).
A jeśli są monitory spełniające te kryteria, to które to są modele
(najchętniej z takich, co nie kosztują >=5000zł, tylko jednak z linii
nieco bardziej domowych).

--
Jacek Politowski