Re: LCD 1600x1200 do domu?

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 16:15:47 MET

In article <dqbsqb$qt7$1@nemesis.news.tpi.pl>
mgs <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> wrote:

> Myślę że twoje kryteria spełni każdy LCD, który nie jest za jasny (nie
> podałeś jeszcze w jakich warunkach oświetleniowych pracujesz).

Fakt. Generalnie przy minimalnym. Bardzo często bez żadnego
oświetlenia, choć chyba coraz częściej przy zwykłej lampce ze zwykłą
żarówką, nie w polu widzenia, skierowanej gdzieś w tło, taki "ambient
light".
Więc to, aby monitor nie był zbyt jasny, jest chyba szczególnie ważne
w moim przypadku.

--
Jacek Politowski