Re: bezglosne chlodzenie

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 12:35:53 MET

PSYLO, napisales:
> Nie, nie utopili. Dysku z tego co pamiętam nie można zalać ze względu na
> otwór bodajże wentylacyjny. Choć jeśli ktoś wie więcej na ten temat ode
> mnie to byłbym wdzięczny za podzielenie się tą wiedzą, sam jestem ciekaw
> jak to jest do końca :)

Dysk można by było utopić po zamknięciu w szczelną obudowę - miałby
zapewnione dobre warunki pracy (chłodzenie, brak kurzu) i byłby
niesłyszalny. Z zasilaczem też nie powinno być żadnego problemu - olej
transformatorowy to izolator lepszy od powietrza.

Swoją drogą... od kilku lat chodzi za mną właśnie taki projekt. :)

k,