Re: bezglosne chlodzenie

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 09:44:36 MET

Botanix napisał(a):
> [...]

Jeszcze filmik do tego:
http://www12.tomshardware.com/images/thg_video_18_oil_cooled_pc_divx.zip

Nie, nie utopili. Dysku z tego co pamiętam nie można zalać ze względu na
otwór bodajże wentylacyjny. Choć jeśli ktoś wie więcej na ten temat ode
mnie to byłbym wdzięczny za podzielenie się tą wiedzą, sam jestem ciekaw
jak to jest do końca :)

Zgadza się :)

> Tu ja się nie zgodzę.Dyski równierz można bardzo dobrze wyciszyć.Mozna ze
> starej obudowy od CDroma zrobić kieszeń dla dysku ładnie wytłumić i dysk
> będzie bezgłośny.

Albo kupić cichy dysk od razu.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]