Płyta nie startuje na PWR_BTN tylko na zwarciu zasilacza

Autor: Benji_Pete <benji_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 15:03:44 MET

 Mam taki problem.

Ktoś tak zręcznie skleił wtyczke od FRONT_USB że po jej włożeniu do płyty i
odpaleniu ta nie dała znaku życia. Po wyjęciu wtyczki też martwa. Po
rozebraniu wszystkiego, resetowaniu biosu itd płyta nadal nie startowała.
Zero napięcia na wiatrakach, nawet ten z zasilacza nie zakręcił. Zasilacz z
inną płytą OK.

Po tym postanowiłem wymusić start zasilacza zwierając PS_ON z masą i o dziwo
poszło. Po kilku uruchomieniach, włożeniu grafiki, proca, pamięci płyta
ruszyła i na monitorze pojawiło się to na co czekałem. Po rozwarciu kabelków
zasilacz się jednak wyłącza.

Coś nie utrzyuje mi masy na PS_ON, co to może być. Co mogło się uszkodzić.
Przycisku ATX raczej nikt nie będzie trzymał stale uzywając komputera.

Może to jakiś bezpiecznik, czy coś takiego, gdzie tego szukać.

Proszę o pilną pomoc.

PS. Płyta to ECS P4VXAD rev.1 socket478