Re: Czy nie sądzicie, że studia są beznadziejne?

Autor: AB <ab_at_ab.ab.ab.ab.ab>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 05:19:16 MET

"Arek" <arek@wp.pl> wrote in message
news:dq1lnf$pjq$1@nemesis.news.tpi.pl...
>W ostatnim czasie miałem wiele przemyśleń na temat studiów i studentów w
>Polsce i zapragnąłem się z Wami nimi podzielić. Postaram się zrobić to w
>sposób ciekawy, pisząc zwięźle i na temat.

Polibudy takie sa , nedza i badziewie, stawianie na ilosc, zero "podejscia
do studenta".
Sam studiuje na polibudzie i ogolnie to jest farsa.

Ale nie jest ro problem ogolnie studiow, a raczej pewnego
charakterystycznego szczegolnie dla naszego kraju modelu, szczegolnie
widocznego na polibudzie.
Mysle ze wczesniej czy pozniej wolny rynek to zweryfikuje.