Re: Jaki zasilacz ?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:40:35 MET

Użytkownik "Wojtek H." <wwwojtek1@BLOKADA.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dq172r$fjc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O Codegenie zapomnij od razu.

> Niektórzy uważają ModeCom (oraz Feel) za szajs, ale wolę taki szajs niż
> "coś" typu Codegen, Megabajt...
> Pomysl jeszcze nad Huntkey'em. Są niedrogie i nawet całkiem ciche.

Jak cie to utwierdzi w przekonaniu to znam codegeny co chodza wiele lat....
 ale sam miałem takiego co uwalił mi dysk, a ostatnio drugiego, wiec
wywaliłem na złom. Jak podłączyłem dwa dyski to komputer nie chciał
wystartować w ogole.
 A wcześniej sie wieszął jak odpalałęm stacje dyskietek ( zbyt duże
obciazenie:)
Wiec- po pierwsze to troche loteria a zdrugiej strony kupowanie obudowy za
120zł wywalanie zasilacza i kupowanie do tego za 60zł ( bo tyle ten
allegro chodzi co pokazłąes) to warto sie zastanowic czy ma sens.